چالش برند

برند برسام پیشرو با نام تجاری برسام پلیمر از سال 1395، در حوزه ارائه محصولات و خدمات مواد ضدسایش، بالاخص صنعت پلی‌اورتان وارد بازار شد. با توجه به وسعت بازار مورد نظر و طیف گسترده مخاطبان هدف، چالش‌های اصلی برند، عدم وجود استراتژی‌های فروش و بازاریابی متناسب با هر بخش از بازار و ارائه خدمات مناسب به مخاطبان برند و عدم وجود هویت بصری یکپارچه شناسایی گردید.

تجربه حاصله

پژوهش‌های آژانس برندسازی The براساس پژوهش برند صورت گرفته توسط آژانس برندسازی The از مدیران، کارکنان داخلی، گروه‌های مختلف مخاطبان و مشتریان برند مشخص گردید که با توجه به حجم انتظارات و درخواست‌های مشتریان و مخاطبان هدف، بایستی فرایندهای کاری مشخص در سازمان وجود داشته و در ابتدا زیرساخت‌های لازم طراحی و پس از جاری شدن فرایندها، به مخاطبان و مشتریان در قالب هویت جدید، محصولات روتین، محصولات شخصی‌سازی شده، خدمات ارائه مشاوره فنی و مهندسی ارائه گردد. همچنین در راستای شخصیت طراحی شده، بایستی ضمن بهره‌گیری از دانش به‌روز صنعت، در جهت ساخت هویتی متخصص و کاربلد، تلاش گردد.

راه حل‌های بصری برند

با تغییر استراتژی برند برسام پلیمر و تبدیل شدن آن به برسام پیشرو برای ایجاد زیربرندهای بیشتر در آینده، دیزاین برسام نیز بایستی برای نمایش ساختار جدید تغییراتی می کرد. لوگوی قبلی برسام پلیمر بر اساس ساختار شیمی پلیمر و فرم شش ضلغی با پیوندهای خطی دیزاین شده بود. با توجه به لزوم حفظ ساختار لوگوی قبلی، فرم کلی شش ضلعی لوگو حفظ شد و مفهوم پیشرو بودن با ایجاد فرم های فلش گونه به سمت بالا ایجاد شد. در همین راستا پترن جدیدی بر پایه لوگوی جدید دیزاین شد و اقلام اساسی و نقاط تماس مختلف برند مانند نمایشگاه، بسته بندی ها، ساختار تبلیغات و … نیز طراحی شد.